2014. december 23., kedd

Advent huszonharmadik ablaka

Má' megint kocsonyát kellett főzni. Úgy látszik túl jó lett a múltkori. (Igazából cseppet sem bánom, de azért kell egy kicsit ripacskodni :)

Beugrottam a könyvtárban. Elfelejtettem lehalkítani a mobilt. Naná, hogy elkezdett bömbölni a Black Sabbath Paranoid.
Örültem a magas könyvespolcnak.
A hívás baráti látogatást jelzett.
Pista és karácsonyi ajándék. (Könyv+csoki:)
De, hop-hop, mivel kínáljam meg?
Sütit pakoltam...
"Nem fáj a torkod? Megkóstolod a szirupomat, amit nemrég főztem? Persze megelőzés céljából"
Na, kanalas orvossággal (elixirium thymi compositummal) se koccintottam még sose az újévre!

Hobbit! Hajnival meg megbeszéltem, hogy ő is jön velünk moziba 31.-én. Jegyfoglalás. Úgyhogy az öt sereg csatája zárja az évet, a Szilveszter Középföldén kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése