2014. december 24., szerda

Advent huszonnegyedik ablaka

Advent utolsó ablakába is került mindenféle jó: Csoki, remek Hubertusz (gyógylikőr:), frissen reszelt torma... Rég látott ismerősökkel is összefutottam... Falkáztunk is kicsit: négy beagle kavargott a Mádi utcán...
Az Ünnepi vacsi is jó lett (kétszer is ellenőriztem). A cápa finom jószág, csak sós lett, de ráfogom, hogy tengeri hal, és a tenger nagyon sós.
Az ablakba lógattam a díszeket, mert már nem veszünk fenyőfát, de kell egy kis hangulat. Ott, ahol legtöbbször összejövünk: a konyhában.

A huszonnégy nap legnagyobb meglepetése viszont az volt, hogy egyáltalán végig írtam (a rendszeresség nem az én műfajom). Nagyon csodálkoztam magamon. És hogy többen el is olvassák...
Boldog Karácsonyt mindenkinek!





UI: A legjobb karácsonya annak a macskának volt, aki megette a szomszéd halának a javát, mert az kint felejtette az erkélyen a frissen fogott pontyot.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 24 napot, mindig érdeklődve vártam és olvastam. Kár hogy ilyen hamar vége lett. Neked is kellemes ünnepeket kívánok.

    VálaszTörlés