2016. december 30., péntek

Visszanéző: December (Rúnanapló)

A hónapok kövei (http://foltkutatok.blogspot.hu/2016/01/honapok-kovei-runanaplo.html)
decemberben boldogtalanságtól óvtak.




A boldogtalanság elmaradt, de tény, hogy így hó végén megsuhintott a csalódottság, és párszor felkaptam a vizet. A sebeket kenegetem empátiával, és gúnnyal, a haragot meg csillapítom egy kis filóval és nagy levegővel.
Viszont a pókösztönöm még mindig bizsereg. Bajt érzek, és aggódom pár emberért.

Összegezve az évet, a mérleg nyelve egyértelműen a jó irányába lendül. A sok hatás, információ viszont nagyon lefárasztott. Azt hiszem szükség lesz némi rendre és átszervezésre a fejembe is.

A rúnakövek segítettek jobban átlátni a megélt dolgokat, mert ahogy visszanéztem, vizsgáltam, megrágtam, bíráltam vagy elfogadtam a tanácsokat, valahogy mintha erősebben vésődtek volna belém az elillanó hónapok, és könnyebb volt megemészteni.

Jövőre is vetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése