2016. december 3., szombat

Visszanéző: November (Rúnanapló)

A hónapok kövei (http://foltkutatok.blogspot.hu/2016/01/honapok-kovei-runanaplo.html)
novemberre utazást jósoltak, és hogy jól gondoljam meg merre megyek.

Ez a rúna a szekér.
Utazás, haladás, a fejlődés jele.

Budapest kergevárosban az utazás mindig egy élmény, főleg a pótlóbusz pótlókkal :)

De igazából az odaát megtett utak hagytak bennem mély nyomokat. Álmomban folyton mentem, eltévedtem, kerestem. Város, erdő, emberek, barátok, kutyák... és sosem értem oda. Olyan labirintusos, útkereső, forgolódós álmok voltak, és enyhén gyűrötten ébredtem. Zuhany, reggeli és a hajnali kutyaséta után már friss voltam, de akkor is, ne má...
Amúgy gyors és jó volt ez a hónap, tele ötletekkel, vidámsággal, harccal, mégis érzek valami lappangó fenyegetést. Mi a túró? Lehet nem is akarom tudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése