2017. augusztus 5., szombat

Júliusi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei szerint
http://foltkutatok.blogspot.hu/2017/01/a-honapok-kovei-2017-esztendore.html
július a megmérettetés hava.

Nos, hogy hogyan teljesítettem azt csak az emberkisérletek titkos feljegyzéseiből tudhatnánk meg, de ezt a naplót nem tudom megszerezni.

😉 Minden esetre én továbbra is élvezem JozefProf fejtágító kurzusait (kultursarok a munkahelyen), bár az alap nézetem nem változik: " áll egy pontból a mindenség, s egy pillanat az öröklét".
😉 Ebben a hónapban termékeny erővel fordultam a növényeim felé. Az eredmény függött az növekvő Hold fázistól, az én ösztön szintemtől, ja, és locsolni sem felejtettem el.
😉 Volt pár ember, akikre kicsit erősebben hatottam, nem erőszakos nyomulásra gondolok, csak rá-rá csodálkoztam, hogy rávettem őket dolgokra, amit nem igazán akartak.
😉 Én azt hittem, valami nagy konkrét feladat vár rám.
De nem baj, estére így is lemerült az aksi, és csak elméleti kreativitásra tellett (nevezzük tervnek), tehát most a gyakorlati megvalósítás jönne......

A hónap kérdése: Ha nem a kedvem, tervem, óhajom szerint alakulnak a dolgok, akkor miért érzem magam mégis elégedettnek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése