2017. december 31., vasárnap

Decemberi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei szerint
decemberben eljött a számvetés ideje.

Úgy érzem szépen letisztultak a kavargó hónapok tapasztalati, érzései, tanulságai. Megtaláltam a helyem a munkában, tudom kikre számíthatok, elfogadni is eltudom az embereket olyannak amilyenek (azt nem mondom, hogy meg is értem :), s elnézve a kortársaimat, a barátokat, ismerősöket egész jól kormányoztam a ladikom.
A harmóniától azért még messze vagyok, de jól érzem magam a bőrömben, bár a forgók olajozása és egy deréktáji nagygenerál rám férne.
Sok számomra természetes dolgot (emléket, tulajdonságot, érzést) felértékeltem, látva, hogy másnak nincs is ilyen, s ezért néha így anyagi javak nélkül is szégyellnivalóan gazdagnak éreztem magam.

Amivel nem bírtam:
- az IDŐ
- a hamar lemerülő energia
- és a lustaság.
Dolgozom az ügyön. Jöhetnek 2018 hónapjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése