2017. november 1., szerda

Októberi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei szerint
októberben lezáródik egy időszak, helyet adva valami újnak.

Nagyon élveztem a melengető októbert az aranyló nappalaival, lucskos reggeleivel, hogy aztán vad esővel és fagyos széllel dermessze arcomra a vigyort, végképp pontot téve az idei nyárra.
Ebben a hónapban még az embereket is kedveltem. Kit kevésbé, kit jobban, de az biztos, hogy aki hagyta, arra tök jó hatással voltam, minden erőszak és cécó nélkül. Fura.
Sajna magamnak viszont elnéztem a lusta töltődést, ami beérte apró lépésekkel a rend rakás és alkotás terén. Pár barátom balszerencséjén sem tudtam segíteni, hiába agyalnék, náluk van a megoldás kulcsa. Félvállról vettem pár szerintem lényegtelen dolgot is, pusztán önvédelemből. A társadalom néha túl tolakodó és érthetetlen.

Most akkor lezárom eme tunya korszakot, aktiválom a csakráimat, és lesöpröm a kupit az asztalról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése